جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیش‌بینی رشد 5 درصدی بازار مواد غذایی حلال در آمریکا

حوزه/ یک تحلیل اقتصادی در رابطه بازار مواد غذایی حلال در ایالات متحده آمریکا، از رشد ۵ درصدی به میزان ۸.۱۷ میلیارد دلار در سال‌های ۲۰۲۰تا ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از globenewswire، پیش بینی می‌شود بازار مواد غذایی حلال در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۴ با رشد ۸.۱۷ میلیارد دلاری مواجه شود.

تحلیلگران با نظارت بر بازار مواد غذایی حلال در ایالات متحده آمریکا در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۴، رشد ۵ درصدی با رقم ۸.۱۷ میلیارد  دلار را پیش بینی کرده‌اند.

وبسایت «رپورت لینکر» با انتشار گزارش «بازار مواد غذایی حلال در ایالات متحده ۲۰۲۴-۲۰۲۰» یک تحلیل جامع در رابطه با اندازه بازار، روند پیشرفت بازار، محرک‌های رشد و چالش‌ها و همچنین آنالیز حدود ۲۵ فروشنده را ارائه داده است.

این گزارش، تحلیل به روز را در مورد سناریوی فعلی بازار ایالات متحده، آخرین روندهای پیشرفت و پیشرفت کنندگان و محیط کلی بازار ارائه می‌دهد و براساس آن با افزایش فروش از طریق کانال‌های خرده فروشی ، بازار هدایت می‌شود.

بازار مواد غذایی حلال در تحلیل ایالات متحده شامل بخش محصولات و بخش کانال توزیع بود که به چند بخش از جمله تولید محصول گوشت حلال، مرغ و غذاهای دریایی، غلات و حبوبات حلال، میوه‌ها، سبزیجات و آجیل حلال، نوشیدنی‌های حلال و سایر غذاهای حلال تقسیم می‌شد.

بخش توزیع کانال نیز شامل سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها، خرده فروشان سنتی و غیره بودند.

این مطالعه افزایش جمعیت مسلمانان در این کشور را یکی از دلایل اصلی رشد و توسعه بازار مواد غذایی حلال ایالات متحده طی چند سال آینده معرفی کرده است.

این تحلیل با تحلیل پارامترهای کلیدی ، تصویری دقیق از بازار را با روش مطالعه ، ترکیب و جمع آوری داده‌ها از منابع متعدد ارائه می‌دهد.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha