شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پلمپ

حوزه/در ادامه برخورد با دلالان زمین و مسکن در شهرستان های میبد، ابرکوه، بهاباد و یزد حدود ۵۰ بنگاه متخلف در سطح استان نقره داغ شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، با دستور مقام قضایی طی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه، ناجا و واجا، حدود ۵۰ بنگاه املاک اخلالگر در بازار زمین و مسکن که به صورت سازمان یافته در حال فعالیت بودند شناسایی و پلمپ شدند.

در شهرستان میبد ۲۰ بنگاه املاک متخلف، در شهرستان ابرکوه تعداد ۱۴ بنگاه املاک متخلف، در شهرستان بهاباد ۳ املاک متخلف و همچنین در شهرستان یزد نیز ۹ بنگاه متخلف پلمپ شدند.

*باند دلالان زمین و مسکن در شهرستان میبد منهدم شد

با دستور دادستان شهرستان میبد، طی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد و با همکاری واجا و ناجا، تعداد ۱۵ بنگاه املاک اخلالگر در بازار زمین و مسکن که به‌صورت سازمان‌یافته در حال فعالیت بودند شناسایی و پلمب شدند.

در شهرستان میبد قریب به ۱۳۹ بنگاه املاک مجاز و غیرمجاز وجود دارد که فعالیت این صنف بدون وجود نظارت لازم، سهم زیادی در افزایش قیمت زمین و مسکن داشته‌ است.

روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: مردم فهیم استان لازم است درصورت مشاهده موارد مشابه سریعا با شماره ۱۱۴ اطلاع رسانی نمایند.

لازم به ذکر است، اواخر هفته گذشته هم دادگستری یزد از پلمپ چندین بنگاه معاملاتی غیر قانونی زمین و مسکن و متواری شدن ۲۸ دلال متخلف زمین و مسکن در یزد خبر داده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 0
    درود