شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست برخط

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری نشست مجازی "طلبگی در سایه سار نهج البلاغه" با سخنرانی آیت الله اعرافی خبر داد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از برگزاری نشست بر خط و آنلاین، با موضوع "طلبگی در سایه سار نهج البلاغه" در آستانه فرا رسیدن دهه امامت و ولایت خبر داد.

وی ادامه داد: این نشست، با همکاری فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۵ از ساعت ۱۸:۳۰ عصر از طریق لینکlive.whc.ir  برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر اینکه کتاب نهج البلاغه، کتاب زندگی است، افزود: طلاب حوزه های علمیه باید در کنار قرآن کریم با این کتاب ارزشمند انس بگیرند، زیرا که این کتاب مقدس، کتاب انسان ساز و حیات بخشی است که علاوه بر بُعد اجتماعی و سیاسی، دارای ابعاد اخلاقی، جذاب و توام با روح حماسه و ماندگاری است .

وی در ادامه گفت: هر کس که بخواهد « اسلام » را بشناسد، باید در نهج البلاغه تامل کند و با آن انس بگیرد و از این کوثر ولایت، جرعه هایی بنوشد و در این زمزم علوی، صورت جان را شستشو دهد و بی تردید کلام نهج البلاغه ابعاد و ساحت بی شماری دارد و باید در متن زندگی طلاب حضور  داشته و نقش ایفا کند. این کتاب با محتوای ژرف و عمیق خود دریچه ای را به روی طلاب از معنویت و کمال باز می کند که کسی تا کنون به آن راه نیافته است .

خانم جان جان با اشاره به مخاطبین این نشست که طلاب مدارس علمیه خواهران سراسر کشور می باشند، افزود: با هماهنگی با فناوری اطلاعات مرکز مدیریت ، بستر استفاده همه طلاب از این نشست فراهم گردیده است و از همه فعالین فرهنگی عرصه خدمت در مکتب امام زمان (عج) درخواست می شود، اطلاع رسانی های گسترده جهت حضور حداکثری و بهره مندی از مباحث مطرح شده در این نشست را فراهم نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha