جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده گفت: پس از دریافت مجوز برگزاری امتحان «شفاهی پایه ۱۰» و «جامع سفیران هدایت» از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، چندی پیش، اولین دوره این امتحان برای مدارس علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری امتحانات «شفاهی پایه ۱۰ سطح ۳» و همچنین «جامع سفیران هدایت» در خوزستان، اظهارداشت: پس از دریافت مجوز برگزاری این دو امتحان از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، چندی پیش اولین دوره این امتحان برای مدارس علمیه اندیمشک، شوش دانیال و دزفول برگزار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌صد طلبه و روحانی برای این امتحان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به حجم تقاضا برای برگزاری امتحانات شفاهی پایه ۱۰ و جامع سفیران هدایت، در آینده‌ای نزدیک، این آزمون را به‌صورت منطقه‌ای برگزار خواهیم کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، اضافه کرد و بیان داشت: تا پیش‌ازاین، لازم بود برای برگزاری امتحانات جامع، استاد ممتحن از قم به خوزستان آید یا طلبه به قم مراجعه کند، اما هم‌اکنون با دریافت مجوز برگزاری امتحان مذکور، با اختیار کامل می‌توانیم هر دو امتحان را در سراسر استان خوزستان برگزار نماییم.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، در پایان گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان، روند برگزاری امتحانات به‌صورت کاملاً کنترل شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha