شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عید غدیر

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری برنامه ها و جشن های عید سعید غدیر خم در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مقابله با این ویروس منحوس از برگزاری جشن های گسترده مردمی خودداری خواهد شد و جشن های عید ولایت به شیوه های مجازی و میدانی برگزار خواهد شد . 

وی با بیان اینکه در برخی امامزادگان شاخص استان لرستان همایش های معمولی با حضور حداقلی افراد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، افزود: اکثر برنامه های عید ولایت با همکاری نهادها و دستگاههای اجرایی و ادارات اوقاف شهرستان ها، در شبکه ها و  کانال های مجازی ادارات اوقاف برگزار خواهد شد . 

وی برگزاری مسابقات حول محور خطبه غدیر، برگزاری ختم قرآن، مسابقات کتابخوانی، تبیین جایگاه غدیر و فلسفه ولایت مداری و ... را از ممهمترین برنامه های عید ولایت در فضای مجازی برشمرد . 

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برپایی جشن های خیابانی و کاروان های شادی در عید ولایت خبر داد و گفت: این برنامه ها برای شادی عموم افراد جامعه با مولودی خوانی و اجرای برنامه های شاد با گشت کاروان های شادی بدون تجمع های عمومی، در میادین شهرها برگزار می شود . 

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت سلامتی نوجوانان و جوانان برنامه های اوقات فراغت نیز در فضای مجازی در حال برگزاری است خاطر نشان کرد: در این خصوص نیز برنامه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و ... به همت مبلغان و کارشناسان برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha