چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فراخوان جذب ایده های فرهنگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: فراخوان «طرح و ایده‌های فرهنگی» در راستای ایده پردازی و ارائه راهبردهای عملیاتی با تأکید بر حل مسائل فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده صادر شده است.

خانم جعفری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به صدور فراخوان طرح و ایده‌های فرهنگی در حوزه زنان و خانواده، اظهارداشت: این فراخوان در راستای ایده پردازی و ارائه راهبردهای عملیاتی با تأکید بر حل مسائل فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده صادر شده است.

وی، یکی از اهداف فراخوان مذکور را شناسایی و رشد افراد مستعد در ارائه طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی در حوزه زنان و خانواده دانست و بیان کرد: این دوره با محوریت سبک زندگی عفیفانه مورد نظر قرار گرفته است.

جعفری، مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ مردادماه جاری اعلام کرد و گفت: «نوآوری در طرح»، «طراحی بر اساس مقتضیات زمان»، «تدوین طرح طبق مبانی علمی و بررسی دقیق پیشینه»، «تدوین و تنظیم در کاربرگ طرحنامه (حداقل ۱۰ صفحه)» و «مشخص بودن محله‌ای، منطقه‌ای یا کشوری بودن طرح» از جمله شرایط ارسال آثار می‌باشد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و دریافت کاربرگ طرحنامه، دستورالعمل و همچنین بارگذاری طرح خود، می‌توانند به سایت معاونت فرهنگی-تبلیغی به آدرس www.farhangi.whc.ir مراجعه نمایند.

وی در پایان گفت: اعطای تندیس و تقدیم جوایز نفیس به نفرات برگزیده و همچنین ارائه مشاوره جهت اجرای طرح‌های برتر به نفرات برگزیده از جمله مزایای شرکت در این فراخوان می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha