جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقات ورزشی

حوزه/ مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی" قربان تا غدیر" به همت گروه تبلیغی – جهادی رشد و با حضور ۴۰ تیم ورزشی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور، معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم طی سخنانی در این مراسم که عصر امروز در سالن ورزشی شهید غلامپور برگزار شد، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش اظهار داشت: فعالیت های ورزشی در ایام شیوع کرونا با رعایت کامل مسایل بهداشتی، قطعاً در حفظ و تقویت روحیه نسل جوان بسیار مؤثر است و انشاالله شما نوجوانان و جوانان عزیز در سایه ورزش بتوانید، روحیه جوانمردی، فتوت و پهلوانی را همواره در وجود خود تقویت کنید.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی، مسئول گروه تبلیغی- جهادی رشد به عنوان برگزار کننده این مسابقات نیز با اشاره به حضور ۴۰ تیم ورزشی از محلات مختلف شهر مقدس قم در این دوره از مسابقات گفت: جوانان ما به لطف الهی همیشه نشان داده اند که دغدغه دین و انقلاب دارند و با غیرت ولایی و انقلابی خود مانع از تحقق اهداف شوم دشمن می شوند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر انجام ورزش تأکید داشته و دارند و انشاالله ما بتوانیم با ورزش، جسم خود را تقویت کرده و آن را در مسیر معنویت و کسب رضای الهی بکار گیریم.

گفتنی است: در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و نیز حجت الاسلام اسماعیل امیر زاده، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، همچنین تنی چند از روحانیون و مسئولان گروه های جهادی طلاب حضور داشتند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha