جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هواپیما

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، آمریکایی ها را عامل اصلی به وجود آورنده گروه های تروریستی در منطقه دانست و گفت: تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری راهزنی هوایی بود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به اقدام تهدید آمیز جنگده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری کشورمان در آسمان سوریه، این اقدام را نقض آشکار قوانین بین المللی و نوعی راهزنی هوایی دانست.

وی با بیان این که متأسفانه آمریکایی ها به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیستند، افزود: دولتمردان آمریکایی به راحتی قوانین و مقررات بین المللی را زیر پای می گذرارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در خصوص اقدامات جنایت کارانه مقامات آمریکا در جهان، خاطرنشان کرد: متأسفانه نهادهای به اصطلاح بین المللی دیگر مشروعیت خود را از دست داده اند و انتظاری از آنها وجود ندارد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که آمریکایی ها بدون دعوت کشور سوریه امروز به عنوان یک نیروی اشغالگر در این کشور حضور دارند، تصریح کرد: حضور سربازان آمریکایی در کشورهای منطقه تنها با هدف سلطه و تاراج منابع این کشورها صورت می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، وضعیت امروز خاورمیانه را نتیجه حضور اشغالگران آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: تنها راه بازگشت آرامش به منطقه خروج آمریکایی های جنایت کار از منطقه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هنوز سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را از سوی ناو آمریکایی فراموش نکرده اند، تصریح کرد: آمریکایی ها امروز به بهانه مبارزه با تروریستم در حال غارت منابع کشورهای منطقه هستند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در طول سال های اخیر جنایت های بسیاری در منطقه صورت گرفته که آمریکا نقش پررنگی در این جنایت ها داشته است، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده کشورهای جهان در برابر جنایت های آشکار آمریکایی ها بیاستند و آن را محکوم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور غیر قانونی آمریکایی ها در منطقه را عامل تشدید بحران در کشورهای منطقه دانست وتصریح کرد: حضور آمریکایی ها نه تنها موجب برقراری امنیت می شود بلکه عامل تقویت تروریست ها خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، آمریکایی ها را عامل اصلی به وجود آورنده گروه های تروریستی در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی آمریکا با هدف اشغالگری و حضور نیروهایشان در کشورهای منطقه این گروه های تکفیری و تروریستی را به وجود آورده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha