جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام جباری، نماز جمعه به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و گفت: این پایگاه عبادی سیاسی برکات و آثار بسیار مهمی برای انقلاب و نظام اسلامی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر عصرامروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان که به مناسبت پنجم مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه برگزار شد، نماز جمعه را عامل وحدت و همبستگی ملت ایران در چهل سال اخیر دانست.

وی، نماز جمعه به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و افزود: این پایگاه عبادی سیاسی برکات و آثار بسیار مهمی برای انقلاب و نظام اسلامی داشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در صفوف نماز جمعه، این تلاش ها را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: در سایه نماز عبادی سیاسی جمعه بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان خنثی شده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که نماز جمعه موجب بیمه شدن انقلاب و نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: ائمه جمعه با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، تلاش دشمن در ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور را خنثی می کنند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ائمه جمعه مطالبات و خواسته های مردم را از تریبون های نماز جمعه پیگیری می کنند، خاطرنشان کرد: این پایگاه عبادی سیاسی نقش بسیار مهم و مؤثری در رفع مشکلات و خواسته های مردم داشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ان شاءالله با رعایت پروتکل های بهداشتی و ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا شاهد برگزاری باشکوه تر نماز جمعه در سراسر کشور خواهیم بود، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند که ملت ایران همواره پای انقلاب و آرمان های نظام ایستاده اند و عهد خود با امام و رهبری عقب نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمن از صفوف به هم پیوسته مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه بسیار هراسان و عصبانی است، بیان داشت: به همین دلیل یکی از راهبردهای نظام سلطه در چهل سال اخیر تعضعیف نماز جمعه با هدف کمرنگ کردن حضور مردم در این پایگاه عبادی سیاسی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ائمه جمعه از تریبون این پایگاه مقدس مشکلات و مطالبات به حق مردم را پیگیری خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مسئولان نیز وظیفه دارند همه توان خود را برای تحقق مطالبات مردم به کار گیرند.

وی با اشاره به این که متأسفانه امروز به دلیل شرایط خاص کشور، مردم در تنگناهای اقتصادی قرار دارند، ادامه داد: دولت و مجلس باید برای برون رفت از وضعیت کنونی و همچنین کاهش مشکلات معیشتی مردم در شرایط کرونایی تدبیر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha