دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تعرض به هواپیمای ماهان

حوزه/ میرمحمدی با اشاره به لزوم ورود جدی دستگاه دیپلماسی در جریان تعرض به هواپیمای ایرانی، گفت: حرکت خلبان در زمان تعرض جنگنده های آمریکایی بسیار شجاعانه بود.

سید جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان اشاره کرد و گفت: این حرکت غیرقانونی و زشت می بایست با جدیت هر چه تمام تر از سوی دستگاه دیپلماسی بررسی و پیگیری شود تا شاهد این گونه حرکت های از سوی آمریکایی ها و همپیمانانشان نباشیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرواز بر آسمان منطقه و سراسر جهان حق مسلم جمهوری اسلامی است، اذعان داشت: این حقی است که باید با اقتدار گرفته شود تا در آینده کشورهای زورگو قادر به انجام چنین حرکت های غیرانسانی نباشند.

وی ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش با این حرکت ها نمی توانند مانع روابط دوستانه و رو به رشد جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت و کشورهای منطقه باشند و ایران اسلامی تا زمانی که اثری از رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه نماند، به حرکت خود ادامه خواهد داد.

میرمحمدی با بیان اینکه خلبان هواپیمای مسافربری بسیار هوشمندانه عمل کرد، افزود: حرکت شجاعانه و هوشمندانه خلبان در زمان تعرض جنگنده های آمریکایی بسیار قابل تقدیر و تشکر است که توانست به بهترین شکل ممکن در شرایط سخت جان مسافران را نجات دهد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به محض شروع به کار مجلس در هفته آینده از وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی خواهیم خواست که با جدیت کامل در این خصوص وارد شوند، افزود: مطمئنا هر چه در این زمینه ضعیف تر عمل کنیم، دشمنان بازهم هم دست به این اقدامات غیرانسانی خواهند زد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha