جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهارت

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به منظور توانمند سازی و اشتغال مددجویان تحت حمایت، ۳ هزار و ۷۴۰ نفر مددجو در سال جاری مهارت های فنی و و حرفه ای را فرا می شگرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در نشستی با مدیر کل فنی و حرفه ای، ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت با اشاره به برنامه های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سال جهش تولید گفت: توسعه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز روز از نیازهای مهم جامعه امروز در شهر و روستا است و تربیت نیروی ماهر و متخصص، مطابق با نیاز بازار کار، ضرورت اشتغال پایدار است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: یکی از برنامه ‌های اساسی کمیته امداد بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان است که پایه و اساس آن ارائه آموزش ‌های فنی و حرفه ‌ای است. 

لطفی اکرد: اگر مهارت به عنوان یک باور ملی در جامعه مورد پذیرش قرار گیرد، ما شاهد شکوفایی، افزایش امید میان جوانان و اثربخشی سیستم آموزش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بدون تردید در عصر حاضر نیروی انسانی ماهر و توانمند، پایدار ترین و مطمئن ترین تکیه گاه رونق و شکوفایی تولی و اقتصاد کشور می باشد،گفت: توجه به مهارت و ارتقاء آن نقش بسزایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی،سیاسی و فرهنگی داشته و ضمن تعالی سازمانی،پیشرفت و آبادانی کشور را نیز به دنبال خواهد داشت.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد ۳ هزار ۷۴۰  مددجوی تحت حمایت از انواع دوره های مهارتی اشتغال بهره مند می شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha