چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عملیات مرصاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه کمین صیادها در مرصاد، غروب جاویدان را ماندگار کرد، ادامه داد: منافقین با حمایت اربابان غربی و صدام به قصد تهران حرکت کردند، اما در ۳۴ کیلومتری کرمانشاه با شکستی مفتضحانه میدان را خالی کردند، گرچه آن روز کسی از جنگ خسته نبود.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به سالگرد عملیات آفتخار آفرین مرصاد با تمسک به سورۀ توبه آیۀ ۱۴ «قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللهُ‌ بِأَیْدیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنینَ»، اظهار داشت: سیلی محکم فرزندان امام(ره) در عملیات ظفرمند «مرصاد»، جواب جنایات منافقین در دهۀ ۶۰ بود و طومار جریان نفاق را برای همیشه درهم پیچید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: سخنان حکیمانۀ حضرت امام(ره) که فرمودند: «آنقدر که اسلام تکیه کرده است بر اینکه منافقین را از بین ببرد یا اصلاحشان کند، برای کفار این طور نیست»، در حقیقت عملیات مرصاد، عذاب نظام اسلامی علیه جریان نفاق در این دنیا بود.

وی تصریح کرد: خدای مرصاد در آخرین روز جنگ با پیروزی تمام، کثیف‌ترین و خبیث‌ترین دشمنان ما (منافقین) را با دست رزمندگان اسلام به درک واصل کرد و ماهیت حامیان دروغین خلق را آشکار نمود.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: مرصاد روزی است که منافقین وطن فروش، مزد خیانت خود را گرفتند و با تحقق وعده های الهی، ذلت ابدی برای منافقین و سوابق سیاه جنایات مهره های رقم خورد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه کمین صیادها در مرصاد، غروب جاویدان را ماندگار کرد، ادامه داد: منافقین با حمایت اربابان غربی و صدام به قصد تهران حرکت کردند، اما در ۳۴ کیلومتری کرمانشاه با شکستی مفتضحانه میدان را خالی کردند، گرچه آن روز کسی از جنگ خسته نبود.

حجت الاسلام ایرانی خاطر نشان کرد: مردم انقلابی خطر داعشهای وطنی را در دهۀ ۶۰ سرکوب نموده و روحیه کرونایی خط نفاق را پس از ورود آنان به اسلام آباد غرب و قتل  عام مردم عادی در بیمارستان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: جملۀ حکیمانۀ حضرت امام(ره) که فرمودند: «منافقین( این فرزندان عزیز مهندس بارزگان)»، پشت پردۀ خیانت خواص و حمایت معنوی از جریان نفاق را نسبت به شجرۀ طیبۀ انقلاب اسلامی بیش از پیش آشکار نمود.

وی در پایان گفت: چرا وقتی که سازمان به اصطلاح مجاهدین‌خلق! با ترور افراد بی گناه ماهیت تروریستی خود را برملا کرد و از طرف مردم انقلابی به گروهک منافقین معروف شد، مدعیان حقوق بشر! هنوز هم حاظر به محکومیت اعمال تروریستی خط نفاق نمی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha