جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر گفت: محافل سوگواری امام حسین(ع) در مساجد و حسینه های استان بوشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام عیسی راستگو مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) از برگزاری مراسمات ماه محرم در مساجد و حسینیه های استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: محافل سوگواری و روضه امام حسین(ع) در مساجد و حسینیه های استان بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به مجوز ستاد ملی کرونا و درخواست مردم و بانیان مساجد و حسینیه های استان بوشهر، مجالس سوگواری و روضه اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم امسال، در مساجد و حسینیه های استان با حفظ دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر گفت: برگزار کنندگان مجالس سوگواری امام حسین(ع) حتما می بایست جهت عزاداران ماسک فراهم کنند و تاکید نمایند هر فردی وارد مجلس عزاداری می شود از ماسک استفاده نماید.

حجت الاسلام راستگو بر رعایت فاصله نشستن در مجالس سوگواری تاکید کرد و ادامه داد: پذیرایی فقط از چای یا قهوه حتما در ظروف بهداشتی یکبار مصرف صورت بگیرد و پخش نذری مثل سال های گذشته ممنوع خواهد بود.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر با درخواست از همه بانیان و متولیان مساجد و حسینیه ها در حفظ بهداشت محیط مسجد و حسینیه گفت: همه بانیان و متولیان مساجد و حسینیه ها  با نهادهای مسئول همکاری لازم را داشته باشند تا ان شاءالله مجالس روضه سیدالشهدا(ع) برگزار شود  و با دعا و توسل به اباعبدالله الحسین(ع) این بیماری منحوس برطرف شود.

حجت الاسلام راستگو اظهار کرد: از روحانیون، اهل منبر و وعاظ نیز تقاضا داریم توصیه های بهداشتی را در راس برنامه های تبلیغی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha