جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه گرانی کمر مردم را شکسته است و این مشکل جدی باید توسط مسئولان حل شود گفت: مسئولان نظام دست به دست هم بدهند و مشکل گرانی ها که عمدتا گرانی های بی منطق است را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در نشستی با عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر نمایندگان مجلس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب این مجلس را انقلابی ترین مجلس پس از انقلاب دانستند و همین امر توقعات مردم را از این مجلس بالاتر می برد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، امید بخشی به جامعه و انقلابی عمل کردن در مسائل مختلف را خواسته مردم از این مجلس عنوان کرد و بیان داشت: مجلس امید باید روحیه امیدبخش نیز به جامعه تزریق کند به ویژه در شرایطی که مهمترین مشکلات مردم در عرصه اقتصادی و معیشتی است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه گرانی کمر مردم را شکسته است و این مشکل جدی باید توسط مسئولان حل شود گفت: مسئولان نظام دست به دست هم بدهند و مشکل گرانی ها که عمدتا گرانی های بی منطق است را حل کنند.

حجت الاسلام خدری، یکی از علل گرانی های بی منطق را عدم نظارت مسؤولین عنوان کرد و ابراز داشت: گرانی ها نباید به گونه ای باشد که به مردم فشار وارد کند و باعث نگرانی آنها شود به همین جهت کارآمدی مسؤولین باید خود را نشان دهد.

 امام جمعه چغادک به بیان مهمترین مسائل و مشکلات شهر چغادک پرداخت و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام به ویژه بلوار اصلی شهر از مهمترین مسائلی است که مردم خواستار رفع هرچه زودتر آن هستند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همچنین با اشاره به برخی مسائل و مشکلات حوزه های علمیه خواستار برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان با مسؤولان حوزه علمیه و بررسی مسائل و مشکلات این نهاد انقلاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha