چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانک غذای اسلامی در اوهایو گوشت قربانی به مردم می دهد

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی شهر تولدو در ایالت اوهایوی آمریکا می‌گویند، گوشت قربانی که امسال در عید سعید قربان در اختیار بانک غذایی قرار خواهند داد، در شرایط بحران کرونا دو برابر خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، مسلمانان شهر تولدو در ایالت اوهایوی آمریکا، برای استقبال از عید سعید قربان، گوشت‌های قربانی را در اختیار بانک‌های غذایی قرار می‌دهند تا تمامی شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند.

بانک غذای اسلامی تولدو برای به اشتراک گذاشتن گوشت برای نیازمندان اعلام آمادگی کرده است.

همزمان با آماده شدن مسلمانان برای فرارسیدن عید قربان، و زمان حج، به دلیل شیوع ویروس کرونا، یک بانک غذایی اسلامی محلی در شهر تولدو، مشغول جمع آوری کمک‌های مالی برای به اشتراک گذاشتن جشن‌ها با افراد بی‌بضاعت است.

هر ساله، بانک غذای اسلامی تولدو کمکهای مالی را برای توزیع محلی گوشت گوسفند در عید سعید قربان به خانواده های مسلمان و غیرمسلمان نیازمند متقبل می شود.

رازی رفیق رئیس بانک غذای اسلامی تولدو در این باره به خبرنگاران گفت: ما شاهد واکنش زیادی بوده‌ایم.

وی گفت با وجود مشکلات زیادی که داشته‌ایم، بانک غذایی قصد دارد دو برابر گوشت هر ساله را توزیع کند.

وی افزود: چهار هزار پوند گوشت توزیع خواهد شد و ما قادر خواهیم بود به ۲۰۰ خانواده کمک کنیم.

دکتر رفیق گفت که آنها پیش‌بینی میکنند امسال اهدای ۶۰ بره انجام شود؛ افزایشی از ۲۵ به ۳۰ مورد که معمول برنامه‌های سال گذشته است. علاوه بر چندین پوند گوشت‌، هر گیرنده از طریق بانک مواد غذایی یک جعبه وسایل شیرینی دریافت می‌کند.

وی گفت: ما احساس می کنیم این برنامه راهی عالی برای ما مسلمانان است که نه تنها به تعهدات اسلامی عید قربان خود عمل کنیم ، بلکه نیاز جامعه را نیز برآورده می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha