پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی در راستای در خصوص هماهنگی و همکاری برنامه‌های دهه ولایت در حیطه بهداشت و درمان، با مسئول مرکز بهداشت و درمان شهرستان باوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرکار خانم حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، با سرکار خانم دکتر بایگانی، مسئول بهداشت و درمان شهرستان باوی دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در خصوص هماهنگی و همکاری برنامه‌های دهه ولایت در حیطه بهداشت و درمان بانوان این شهرستان به‌ویژه روستاها و  ویزیت رایگان بیماران نیازمند در دهه ولایت برگزار گردید.

در ابتدای این دیدار مشکلات بهداشتی و درمانی بانوان شهرستان بالأخص روستاهای اطراف شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه دکتر بایگانی خاطرنشان کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا در کشور، روحانیون همواره در کنار مسئولان و کارکنان عرصه سلامت کشور حضور داشته و دوشادوش آنان برای خدمت به جامعه اهتمام خود را به کار بستند که نمونه‌های بارز خدمت صادقانه و ایثارگرانه این عزیزان، تقبل مسئولیت خطیر تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی در کشور و استان می‌باشد که نشانگر تعهد و از خودگذشتگی این مجاهدان در راستای خدمت به مردم است.

وی گفت: این شبکه آمادگی هرگونه همکاری در جهت ارائه خدمات نوین سلامت به روحانیت معزز و همچنین بانوان این شهرستان را دارد.

در پایان نیز سرکار خانم حمیدی، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده در سال‌های گذشته، بر ادامه همکاری‌های حوزه علمیه با شبکه بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha