پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مهدی رفیعی

حوزه/ مدیرکل دامپزشکی استان قم با اشاره به در پیش بودن روز عید قربان گفت: مردم از ظرفیت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برای توزیع گوشت قربانی استفاده کنند.

مهدی رفیعی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و شرایط کشور اظهار داشت: شهروندان در این روز با توجه به پروتکل‌های بهداشتی موجود عمل کنند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور مردم از ظرفیت مجموعه‌های خیریه استان مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای قربانی کردن و توزیع گوشت نذری استفاده کنند.

رفیعی بیان داشت: علاوه بر این در آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز برنامه‌ریزی‌شده است که دام‌های قربانی خیرین تهیه و به کشتارگاه‌های مجاز دام منتقل و فرآیند قربانی تا توزیع گوشت‌های نذری به‌طور کامل انجام شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر این برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته تا مردم قربانی‌های خود را در کشتارگاه‌های استان انجام بدهند تا بتوانیم علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل شیوع بیماری کرونا نیز نقش‌آفرین باشیم، به هر حال در این زمینه نیازمند همکاری و همدلی شهروندان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha