سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
برگزاری دوره آشنایی تاریخ مشروطه در مدرسه علمیه الغدیر اهواز
عکس آرشیوی

حوزه/ حجت‌الاسلام فرطوسی گفت: دوره تابستانه آموزشی، تهذیبی و قرآنی مختص طلاب پایه اول است که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، مسئول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز دوره تابستانه آموزشی-تهذیبی و قرآنی مدرسه، اظهارداشت: این دوره مختص طلاب پایه اول است که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این دوره را تکمیل دروس ناتمام طلاب در سال تحصیلی بیان کرد و گفت: علاوه بر ارائه مفاد درسی، اجرای برنامه‌های تهذیبی و قرآنی نیز از اهداف برگزاری این دوره می‌باشد.

حجت‌الاسلام فرطوسی، با بیان اینکه دوره تابستانه پیش از آغاز ماه محرم برگزار خواهد شد، اظهارداشت: با توجه به اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی طلاب در ماه محرم، تبلیغ شعائر حسینی است، کلیه فعالیت‌های مدرسه را پیش از آغاز ماه محرم به اتمام می‌رسانیم.

مسئول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز، گفت: دروس کتبی ارائه شده در این دوره تابستانه «منطقه»، «عقاید» و «ادبیات عرب» می‌باشد که این کتب در نوبت صبح ارائه شده و مباحث تهذیبی و قرآنی نیز در تایم شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha