پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/نشست خبری تشریح فعالیت های جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها و ستاد اقامه نماز استان قم

حوزه/ مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها بابیان این‌که خدمات جمعیت فرا استانی است از توزیع بسته‌های معیشتی در قم و استان‌های سیل‌زده در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه محمد خامه یار در حاشیه آغاز مرحله ششم توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر که در مسجد الزهرا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۵ مرحله تاکنون بسته‌های معیشتی را توزیع کرده بودیم اما با صحبت‌های روز جمعه رهبر انقلاب تصمیم گرفتیم که ۲ هزار و ۵۰۰ بسته دیگر را نیز توزیع کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر قم در مناطق مختلف کشور ازجمله در مناطق سیل‌زده لرستان برنامه‌های کمک‌های مؤمنانه را خواهیم داشت.

خامه یار افزود: کار خوبی که در مجموعه خدمت‌رسانی فاطمی‌ها داریم این است که علاوه بر بسته‌های معیشتی، بسته‌هایی لوازم‌التحریر را نیز قراردادیم که کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است.

وی ادامه داد: علاوه بر قم ما در سیستان و بلوچستان نیز اقدامات خوبی انجام دادیم به‌طوری‌که اخیراً یک محموله ده تنی از مواد غذایی توزیع کردیم.

خامه یار تصریح کرد: از ابتدای کرونا جمعیت در یاری‌رساندن به بیماران و کادر درمانی وارد عمل شد به‌طوری‌که تولید ماسک و گان بهداشتی را در دستور کار قراردادیم.

وی ابراز داشت: تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان هزینه کردیم و انتظار می‌رود در ادامه کار نیز در حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای موارد مختلفی از قبیل بسته‌های معیشتی و تولید ماسک و ... هزینه خواهیم کرد.

خامه یار تصریح کرد: کار جمعیت محدود به شهر قم نیست بلکه در مناطق سیل‌زده و روستاها نیز حضور جدی داریم و خودمان را در این مسیر سربار ولایت می‌دانیم.

وی به کمک‌های نقدی نیز اشاره کرد و بیان داشت: کمک‌های نقدی به بیماران نیز داشته‌ایم به‌طوری‌که تنها در یک مورد فقط به یک بیمار ۴۰ میلیون تومان کمک کردیم.

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها تأکید کرد: دستگاه تمام‌خودکار برای تولید ماسک خریداری خواهد شد تا با تولید سریع ماسک بتوانیم ماسک موردنیاز مساجد در ایام محرم را تهیه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تولید ماسک با رعایت تمامی اصول بهداشتی بوده و مورد تأیید مرکز بهداشت استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha