جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه قرآنی

مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان گفت: ثبت نام دوره تخصصی صوت، لحن و مفاهیم ویژه دختران ۷تا ۱۸ سال در مدرسه قرآنی نورالهدی آغاز شده است.

حجت الاسلام حمید کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون راه اندازی مدرسه قرآنی نورالهدی  اظهار کرد: معاونت تهذیب حوزه های علمیه استان اصفهان مدرسه تخصصی قرائت و مفاهیم قرآن کریم ویژه دختران را فراهم راه اندازی کرد تا علاوه بر ارائه قرآن در قالب هنر زیبای قرائت، مفاهیم بالای قرآن بیاموزند.

وی عنوان کرد: مدرسه قرآنی نور الهدی در رشته های آموزش تجوید، قرائت و مفاهیم قرآن کریم بصورت تخصصی ویژه دختران۷ تا ۱۸سال فعالیت دارد. این مرکز زیر نظر مستقیم حوزه علمیه اصفهان اداره می شود و علاقه مندان پس از استعداد سنجی و سطح بندی در دوره متناسب تجوید، صوت و لحن ثبت نام می شوند

مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: مدت زمان هر دوره سه ماه و هر هفته یک جلسه است.

وی اضافه کرد: شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان در دوره‌های آموزش قرائت قرآن کریم بخش صوت و لحن و تفسیر کاربردی، فهم آیات الهی و دستیابی به مقاصد قرآنی، زمینه سازی عمل به مضامین قرآن و اعتقاد ورزیدن به آن، تفویت انس و علاقه به قرآن کریم و یادگیری آن و استفاده از هنر در انتقال و درک مفاهیم قرآنی از اهداف برگزاری دوره هاست.

کرمی خاطرنشان: زمان ثبت نام از عید قربان تا عید غدیر است و  ثبت نام هم با مراجعه به سایت albayan.ir و یا تماس در ساعات اداری با شماره تلفن های ۰۹۹۰۶۴۰۹۹۳۱ -۰۳۱۳۳۹۴۴۵۲۲ انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha