شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسین مومنی

حجت الاسلام مومنی گفت: در طرح ادیب امسال بیش از ۱۸۰ نفر از طلاب موفق به گذراندن مباحث آموزشی شانزدهمین دوره تلبس دائم شدند که همزمان با شب عید غدیر ملبس به لباس پیامبر خواهند شد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان  اظهار کرد:  طبق روال هر ساله و برای شانزدهمین سال متوالی، طرح تلبس دائم طلاب حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شانزدهمین دوره آموزشی طرح ادیب(تلبس دائم) تابستان امسال با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص به صورت مجازی برای طلاب علاقه مند جهت تلبس دائم برگزار شد، گفت:  همه کلاس ها و مباحث آموزشی شانزدهمین دوره طرح ادیب در بستر فضای مجازی و به صورت فابل های ضبط شده آفلاین برای طلاب حوزه علمیه برگزارشد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: در طرح ادیب امسال بیش از ۱۸۰ نفر از طلاب موفق به گذراندن مباحث آموزشی شانزدهمین دوره تلبس دائم شدند که پس از کسب نمره لازم در آزمونی که به صورت مجازی برگزار شد، همزمان با شب عید غدیر خم افتخار پوشیدن دائم لباس روحانیت را خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری هر ساله مراسم اختتامیه  طرح ادیب در شب عید غدیر خم، گفت: با توجه به هشدارهای مکرری که ستاد مقابله با کرونا استان می دهند، به احتمال زیاد مراسم عمامه گذاری طلاب  طرح ادیب امسال طی مراسمی به صورت نمادین در شب عید غدیر برگزار می شود.

حجت الاسلام مومنی بیان کرد: تلبس دائم طلاب به لباس پیامبر و اسلام ابتدای راه تبلیغ دین است نه انتها و روحانیون پس از شب عید غدیر که رسما اجازه عمامه گذاری را خواهند داشت باید به امر خدمت  و تبلیغ دین بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha