جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امر به معروف

حوزه/ در مراسمی «حمزه پیشقدم» با حکم حجت الاسلام والمسلمین صدیقی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، در مراسمی با تشکر از تلاش های سرهنگ پاسدار محمدفتح حسینیان، دبیر سابق ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، «حمزه پیشقدم» با حکم حجت الاسلام والمسلمین صدیقی به عنوان دبیر ستاد استان معرفی شد.

حجت الاسلام حامد ترکاشوند، مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در این جلسه با اشاره به رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد، اظهار کرد: معاونت‌های مطالبه گری و اجتماعی و همچنین آموزش، فرهنگ و رسانه در ستاد تشکیل‌شده است.

وی با تاکید بر این که امر به معروف  و نهی از منکر باید در کنار نماز، روزه، خمس، زکات و حج دیده شود، از تبیین ۱۶ عرصه تخصصی گروه‌های امربه‌معروف خبر داد و بیان کرد: عرصه‌های اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم و ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی فرهنگی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط‌زیست، مسئولین، مهندسی و هنر رسانه در ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر تعریف‌ شده است.

 عرصه های تخصصی گروه های امر به معروف و نهی از منکر:


۱-  اجتماعی

۲-  اداری

۳-  اقتصادی

۴-  بهداشت و درمان

۵-  تعلیم و تربیت

۶-  تفریحات سالم و ورزشی

۷-  عفاف و حجاب

۸-  حقوقی

۹-  فرهنگی

۱۰-  کارگری

۱۱-  گردشگری

۱۲-  مبارزه با مفاسد

۱۳-  محیط زیست

۱۴-  مسئولین

۱۵-  مهندسی

۱۶-  هنر و رسانه

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha