جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: امسال با همکاری خوبی که با سازمان دامپزشکی استان داشتیم بیش از ۵ تُن گوشت قربانی بین مددجویان استان توزیع شد.

دکتر مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاصی که در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا حاکم بود همکاری خوبی با سازمان دامپزشکی استان درزمینهٔ کشتار دام‌های قربانی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با یاری و کمک‌هایی که خیرین داشتند توانستیم حدود ۱۴۳ رأس دام را در روز عید قربان به محل کشتارگاه آسایشگاه معلولین و سالمندان شهید فیاض بخش قم منتقل کرده و با حضور ناظران ذبح شرعی و کارشناسان سازمان دامپزشکی دام‌های اهدایی ذبح و بین مراکز شبانه‌روزی و مددجویان توزیع شد.

پهلوانی افزود: درمجموع ۵ هزار و ۱۳۷ کیلوگرم گوشت بین مددجویان توزیع شد که نشان از همت بالای خیرین استان در یاری‌رساندن به محرومان دارد.

 مدیرکل بهزیستی استان قم به مرحله دوم رزمایش همدلی مؤمنانه در دهه ولایت اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خودشان به هدایت نذورات و خیرات مؤمنین در محرم و صفر به سمت تأمین سبدهایی غذایی محرومین و آسیب دیدگان از کرونا اشاره کردند که باید این توصیه ایشان موردتوجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا این اداره کل در مرحله اول رزمایش همدلی مؤمنانه که از اسفند ۹۸ تا پایان ماه مبارک رمضان انجام شد به‌عنوان واسطه خیرین توانست بیش از پنجاه میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان را بین مددجویان تحت پوشش توزیع کند.

پهلوانی با اشاره به طولانی شدن بحران کرونا و آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه افزود: در این مرحله نیز ضمن اعلام آمادگی جهت جلب و جذب کمک‌های مردمی به اطلاع عموم نیکوکاران می‌رسانیم به همین منظور کلیه مراکز و مجتمع‌های بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای غیر نقدی شامل مرغ، گوشت، برنج، ماکارونی، رب، روغن، شکر، حبوبات، ماسک و اقلام ضدعفونی دست و سطوح می‌باشند و شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم جهت واریز هدایای نقدی در نظر گرفته‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha