پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 912426
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
زالی

حوزه/ ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونای تهران در نظر دارد با کمک مردم پویش «نذر سلامتی» را با هدف کمک به افراد کم برخوردار و همچنین تامین نیازهای درمانی بیمارستان‌ها راه اندازی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا زالی در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به اینکه که در ماه پرفضیلت ذی الحجه به سر می‌بریم و در آستانه ماه محرم هستیم، از مردم با عطوفت تهران و کشور درخواست می‌کنیم در پویش نذر سلامتی شرکت کنند و هر کس توانایی مالی دارد ما به ازای نذورات سنتی سال‌های گذشته ما را در تهیه ماسک و وسایل حفاظتی یاری کند تا بتوانیم آن را به افراد فرودست و کم برخودار به خصوص در حاشیه شهر تهران توزیع کنیم.

وی گفت:​ همچنین بنا داریم با کمک مردم در بیمارستان‌هایی که مستقیم درگیر فرایند کرونا هستند با سرمایه گذاری و مشارکت مومنانه در قالب نذر، در تامین اقلام سرمایه‌ای و تجهیزاتی بیمارستان‌ها از افراد خیر کمک بگیریم که بر اساس این پویش همه این تجهیزات اهدا شده به نام خود افراد هدیه داده می‌شود.

رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونای کلانشهر تهران افزود: شماره حسابی را به همین منظور از طریق صدا و سیما اعلام خواهیم کرد تا خیران تهرانی و کشوری ما را در این پویش یاری کنند.

ستاد کرونای استان تهران شماره حساب پویش نذر سلامتی را به این شرح اعلام کرده است:

شماره حساب بانک رفاه: ۷۹۴۴۶۴۵۰

شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۲۴۰ به نام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha