سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مشق احسان

حوزه/ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از اهدای یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی در قالب پویش ملی مشق احسان به دانش آموزان مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد مخبر در آیین ارسال بسته‌های کیف و نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی در قالب پویش ملی مشق احسان، گفت: امروز ۵۰۰ هزار بسته به مناطق محروم ارسال می‌شود.

وی با بیان این که بقیه بسته‌ها نیز در روزهای آینده ارسال خواهد شد، افزود: هر یک از این بسته‌ها ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان این که تأمین کیف و نوشت افزارهای استفاده شده در این پویش از تولید کنندگان داخلی است، گفت: ۳۰۰ واحد تولیدی در این پویش مشارکت دارند و برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مخبر افزود: مدیریت توزیع بسته‌ها به سراسر کشور به ۳۱ قرارگاه و ۵ هزار گروه جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سپرده شده است.

وی با بیان این که تعداد بسته‌های ارسالی به استان تهران ۱۰۰ هزار بسته و به سایر استان‌ها ۴۰۰ هزار بسته است، گفت: شناسایی و توزیع بسته‌ها از طریق گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌های همکاری با رعایت کرامت انسانی صورت گرفته است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: فرآیند اجرایی این پویش از طریق ثبت درخواست در سامانه دنیای احسان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از بهره‌مندان و حمایت پذیران انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha