دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسته معیشتی

حوزه/دبیر گروه جهادی خاتم از توزیع ۷ مرحله بسته معیشتی توسط گروه جهادی خاتم در مناطق محروم قم خبر داد.

ابوالفضل خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه در منطقه جمکران اظهار داشت: در این طرح که با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و همکاری پایگاه بسیج امام حسین (ع) منطقه جمکران بسته‌های گوشت بین ۱۵۰ خانواده محروم در این منطقه توزیع شد.

وی ادامه داد: گروه جهادی خاتم در کمتر از ۶ ماه گذشته در ۷ مرحله بسته‌های معیشتی را در اختیار نیازمندان این منطقه قرار داده است.

خراسانی به دیگر برنامه‌های گروه جهادی خاتم اشاره کرد و بیان داشت: طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرک جمکران که با همکاری معاونت اجتماعی استانداری قم در حال اجرا است، یکی دیگر از برنامه‌های گروه جهادی خاتم است.

وی افزود: در همین راستا و به‌منظور انجام اقدامات بلندمدت و اثربخش جلسات هم‌اندیشی با مردم و معتمدین منطقه و جلسات عمومی بررسی مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منطقه در چندین نوبت برگزارشده است.

دبیر گروه جهادی خاتم خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم برگزاری کلاس‌های فرهنگی و دینی با موضوعات عفاف و حجاب نیز ازجمله برنامه‌های این گروه جهادی بوده است.

وی به برنامه بلندمدت گروه جهادی خاتم در این منطقه اشاره کرد و گفت: بررسی مشکلات حوزه اشتغال و تعطیلی کوره‌های آجرپزی با حضور خبرنگاران از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی است که ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha