جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 912361
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
تولید ماسک در خوی

حوزه/ مدیر موسسه قرآنی رقیه ریحانة الحسین(س) شهر چغادک استان بوشهر از تشکیل کار گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تولید 50 هزار ماسک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فریبا محمدی، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانة الحسین (س) شهر چغادک، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه بزرگ غدیر خبر داد و اظهار داشت: مسابقه غدیر با همکاری ستاد نماز جمعه شهر چغادک، اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و موسسه قرآنی فاطر و مشکات شهر چغادک برنامه ریزی و برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند تا 17 مرداد ماه آثار خود را ارسال نمایند.

وی افزود: شرکت کنندگان پس از پاسخ به سوالات از طریق آدرس های اطلاع رسانی شده در فضای مجازی، نسبت به ارسال آن اقدام کنند و پس از بررسی به 30 نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانة الحسین(س) شهر چغادک با اشاره به ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت، از برگزاری سومین مرحله کمک های مومنانه در شب عید قربان خبر داد و گفت: در امتداد رزمایش همدلی و کمک مومنانه گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، موسسه قرآنی رقیه ریحانة الحسین(س) شهر چغادک تعداد 100 بسته مواد غذایی و بهداشتی(شامل مرغ، برنج، حبوبات، ماسک و...) را تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

محمدی خاطرنشان کرد: مرحله اول ماه مبارک رمضان و مرحله دوم در دهه کرامت و مرحله سوم در عید قربان برگزار شد و بنا است مرحله چهارم این رزمایش در دهه ولایت و عید بزرگ غدیر با توزیع بسته های حمایتی، معیشتی بین فقرا و  نیازمندان برگزار شود.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانة الحسین(س) شهر چغادک اظهار کرد: کار گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی این موسسه، خانواده های قرآنی و... آسیب پذیر از بیماری کرونا را شناسایی کرده و در چندین مرحله بسته های حمایتی و معیشتی را بین این خانواده ها تقسیم کرده است.

وی با اشاره به فعالیت های موسسه قرآنی رقیه ریحانة الحسین(س) گفت: از بدو شیوع کرونا با تشکیل کار گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)استان بوشهر و اتحادیه و تشکل های قرآن و عترت استان کردیم که الحمدلله موفق شدیم حدود 50 هزار ماسک تولید و رایگان در چندین مرحله بین مردم شهر چغادک و بیمارستان های استان قرار دهیم.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانة الحسین(س) شهر چغادک گفت: در ماه مبارک رمضان محفل ترتیل خوانی قرآن در فضای  مجازی را با همکاری نهادهای مختلف در شهرچغادک و استان را برگزار کردیم که مورد استقبال مردم در سراسر استان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha