شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فراخوان شعر

حوزه/ حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، دومین فراخوان شعر استانی «حماسه دریا» را به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره شعر استانی «حماسه دریا» دومین سالی است که منتشر می شود و امسال با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، برگزار می شود.

امید پارسایی فر با اشاره به محورهای موضوعی این جشنواره عنوان کرد: دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقاومت بین المللی اسلامی (لبنان، یمن، سوریه و عراق) امتدادی از دفاع مقدس، دفاع مقدس و جنگ نرم، مدافعین سلامت، خلیج فارس نماد اقتدار ایران اسلامی(نفت کش‌های اقتدار، دستگیری تفنگداران آمریکایی)، مدافعین حرم و جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شکست ابهت استکبار جهانی(نابودی پایگاه عین الاسد، شکست داعش و شکار پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران) از محورهای دومین فراخوان «حماسه دریا» است.

وی بیان داشت: ارسال همه قالب های شعری ادبیات فارسی مجاز است و شعرهای ارسالی می توانند با گویش بومی و یا زبان فارسی در حوزه های مختلف صنعت شعر سروده شوند. حداکثر تعداد آثار، ۳ اثر است. ولی اشعار در بخش رباعی و دوبیتی می تواند بیش تر از ۳ اثر باشد.

پارسایی فر گفت: علاقه مندان به شرکت در فراخوان شعر استانی «حماسه دریا» می توانند آثار خود را تا حداکثر ۵ شهریور ماه به نشانی الکترونیکی artbushehr۱۰@gmail.com  و یا از طریق ایتا و واتس آپ به شماره ۰۹۱۷۱۷۳۱۹۴۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha