پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 912363
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
خطبۂ غدیر؛گیارهواں حصہ

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برازجان از برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت ویژه مددجویان کمیته امداد این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، غلامحسین قیطاس خواه امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: مراسم قربانی و ذبح گوسفند بنا به سنت دین مبین اسلام و بر پایه ذبح ابراهیمی و هر ساله در روز عید سعید قربان با همکاری آحاد مردم نیکوکار و خیر برازجان برگزار می شود که امسال هم با توجه به وضعیت بیماری کرونا چهره متفاوت تری به خود گرفت و باعث شد مردم فهیم شهرستان دشتستان با عزم و اراده ای قوی تر در اهدای کمک های خود در این زمینه هم به سنت قربانی و هم دفع بلیه منحوس کرونا مشارکت بیشتری داشته باشند .

رئیس کمیته امداد برازجان افزود: برنامه ذبح عظیم با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در بخش مرکزی و رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت دامپزشکی انجام و تعداد 96 گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع  شد.

قیطاس خواه از دیگر برنامه های کمیته امداد در این دهه مبارک را برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع غدیرشناسی بین خانوادهای تحت حمایت اعلام کرد و افزود: این مسابقات بصورت مجازی برگزار خواهد شد و به برگزیدگان هدایایی تقدیم می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برازجان از توزیع سبد معیشتی بین تمامی خانوارهای تحت حمایت را از دیگر برنامه های امداد اعلام کرد و اظهار داشت: ساز و کارهای این کار توسط اداره کل کمیته امداد استان انجام شده و در همین ایام به مددجویان تقدیم می شود.

قیطاس خواه یادآور شد: طبخ غذای گرم در روز عید سعید غدیرخم هم با توجه به تاکیدات فراوان در احادیث و روایات دینی بذای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این روز از دیگر برنامه های این نهاد می باشد که با رعایت پروتکل بهداشتی و با نظارت شبکه بهداشت و درمان بین عزیزان تحت حمایت توزیع می شود. 

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha