پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خواستار شد: مراکز و فروشگاه‌های عمومی در مناطق مختلف شهر به‌ویژه مناطق فقیرنشین با همکاری سازمان‌ها راه‌اندازی شود تا کالای ضروری و مورد نیاز مردم با قیمت ارزان و مناسب به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان که به دبیری کمیته امداد در محل دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، بیان کرد: مراکز و فروشگاه‌های عمومی در مناطق مختلف شهر به‌ویژه مناطق فقیرنشین با همکاری سازمان‌ها راه‌اندازی شود تا کالای ضروری و موردنیاز مردم با قیمت ارزان و مناسب به فروش برسد.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی با یک حرکت جمعی و منسجم و با مشارکت اقشار مختلف مردم و سازمان‌ها تلاش‌های خوبی انجام شد و اتقافات خوبی رقم خورد و این حرکت باید تداوم پیدا کند و به صورت دائمی و همواره در بین مردم جاری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تصریح کرد: کرامت انسان‌ها و آبروی فقرا حفظ شود به‌ویژه در شرایط کنونی که گران‌فروشی‌ها بر بار مشکلات مردم افزوده است و عرصه بر خیلی از مردم تنگ‌شده است باید با یک کار عمومی این مشکل برطرف شود و بخشی از درد مردم التیام یابد.

آیت‌الله ناصری یزدی گفت: کمک‌های خیران و نیکوکاران نیز در این رزمایش و حرکت عمومی همچون گذشته راهگشا و مؤثر است، اصناف و بازاریان نیز با یکدیگر عهد کنند با یک تعهد اخلاقی برای رضای خداوند و کمک به مردم، اجناس را با قیمت یکسان و مناسب به فروش برسانند و برای عادی شدن شرایط جامعه کمک کنند.

مدیر کل کمیته امداد یزد: عید قربان آغاز رزمایش مواسات در یزد

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد و دبیر رزمایش مواسات و همدلی نیز در این جلسه با اشاره به منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون تداوم رزمایش مواسات و همدلی، گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان هم‌زمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان آغاز می‌شود و این حرکت عظیم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش هدف‌گذاری شده است با ذبح پنج هزار گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) و برای برطرف شدن بلا از جامعه اسلامی، گوشت گرم در بین نیازمندان و فقرا توزیع شود، همچنین بسته‌های معیشتی از طرق مختلف همچون مشارکت خیران، سپاه الغدیر، ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها تهیه و در بین اقشار مستضعف جامعه توزیع شود.

شجاعان یادآور شد: افرادی که توانایی ذبح یک گوسفند کامل را ندارند می‌توانند با هر میزان توان مالی و حداقل ۱۰ هزار تومان در ثواب نذر قربانی شریک باشند و قربانی را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببرند.

بر پایه این گزارش، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نیز برای دریافت وجوه نذر قربانی به نیابت از مردم خیراندیش استان از سوی کمیته امداد در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha