سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رزمایش کمک مومنانه

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزدی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حسین زارع کمالی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در مقابله با کرونا، گفت: این همدلی و همراهی در سطح کشور سبب شد که رهبر معظم انقلاب اعلام کنند که ملت شریف ایران در مقابله با این بیماری منحوس خوب درخشیدند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: پیرو دستورات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتند موضوعی را مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان مطرح کردند. در همین راستا و تداوم رزمایش کمک مؤمنانه قرار شد تا مرحله دوم این رزمایش در استان یزد ان‌شاءالله همزمان با سراسر کشور با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد و دبیری استاندار یزد آغاز شود.

وی بابیان اینکه مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه سه مرحله داشت که به لطف خدای متعال در هر سه مرحله شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم، اذعان داشت: در اولین دوره دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه قرار است کمک‌های معیشتی در سه مرحله به دست نیازمندان استان یزد برسد که اولین مرحله آن در دهه امامت و ولایت خواهد بود.

زارع کمالی با اشاره به اینکه دومین دوره از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در ماه محرم برگزار خواهد شد افزود: سومین دوره از مرحله دوم کمک رزمایش مؤمنانه در دهه آخر صفر که از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: ان‌شاالله در این سه مرحله قرار است که مانند مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه شاهد اتفاقات خوبی در سراسر استان یزد باشیم.

وی گفت: اهدای ۱۸ سری جهیزیه اسلامی به زوج‌های نیازمند در مرحله اول که در راستای کمیته محرومیت‌زدایی کنگره ۴ هزار شهید استان یزد برگزار خواهد شد.

زارع کمالی با اشاره به اینکه پویش هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی و توزیع گوشت گرم بین محرومین در دوره اول از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه را در استان یزد خواهیم داشت افزود: توزیع هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان یزد در دوره اول از مرحله دوم رزمایش نیز برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: سعی داریم که در دوره اول از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه ۱۵ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان استان یزد توزیع کنیم.

وی بابیان اینکه ۳۵ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شد، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بتوانیم بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان استان یزد توزیع کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha