جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دومین نشست هم‌اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اهواز

حوزه/ حجت الاسلام عرب از تشکیل حلقات مطالعاتی بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در سطح مدارس دانش آموزی خبرداد و گفت: همواره در صدد بودیم که دانش‌آموزان را با این بیانیه آشنا کنیم، لذا حلقات مطالعاتی و بررسی بخش‌هایی از بیانیه گام دوم، با حضور دانش‌آموزان مستعد و نخبه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان خوزستان، در دومین نشست هم‌اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه‌های این مجموعه برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

وی گفت: همواره در صدد بودیم که دانش‌آموزان را با این بیانیه آشنا کنیم، لذا حلقات مطالعاتی و بررسی بخش‌هایی از بیانیه گام دوم، با حضور دانش‌آموزان مستعد و نخبه تشکیل شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی افزود: کتاب کار بیانیه گام دوم ویژه مربیان و معلمان چاپ شده و آماده توزیع است. قصد داریم کتاب بعدی را پیرامون همین موضوع ویژه‌ی دانش‌آموزان منتشر کنیم.

وی در پایان ضمن معرفی آثار و محصولات تولید شده پیرامون بیانیه گام دوم گفت: مجموعه‌ای از کتب، نشریات، محصولات صوتی و تصویری، سرود، و پوسترهای نمایشگاهی با نظارت اتحادیه انجمن‌های اسلامی تهیه و تولید شده که در اختیار مجموعه‌های تربیتی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha