جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه کرج

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی در حال تحریف است، گفت: رسانه های دنیا هیچ حرفی از رزمایش و کمک مؤمنانه مردم را مطرح نکردند، اما مسائل حاشیه‌ای دیگر را خیلی پرسروصدا می‌گویند، درحالی‌که این رزمایش اتحاد و سواد اجتماعی را بالا برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی، به ریاست نماینده ولی‌فقیه در البرز و با حضور استاندار و اعضای این ستاد در محل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در این جلسه بابیان اینکه عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی است، بیان داشت: متأسفانه ما نسبت به این غافل هستیم و بااینکه در این چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخت‌شده اما هنوز نسبت به معرفت غدیر ضعیف هستیم و وظایفی که نسبت به آن داریم را انجام نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه مواسات برای همه امت و همچنین برای مسئولان یک ویژگی به‌حساب می‌آید، اظهار کرد: با توجه در نامه ۴۵ از نهج‌البلاغه درمی‌یابیم که مسئول در جایگاه مسئولیتی باید خودش را با مردم شریک بداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه دایره صدقات بسیار وسیع است، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، عنوان داشت: رزق فقط مادی نیست و از هر آنچه خداوند به شما داده صدقه دهید به‌عنوان‌مثال مسئول در مسئولیتی که دارد، عالمی که علم دارد و فردی که در فضای مجازی مشغول است، این‌ها همه برایش رزق است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با اشاره به آیه شریفه ۲۷۱ سوره مبارکه بقره، گفت: شما با صدقه آشکار بین مردم الگوسازی و تشویق می‌کنید و باید این امر تبلیغ و گسترش داده شود و به‌صورت دائم ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: مشکلات و بیماری‌ها یک روز تمام خواهد شد اما مواسات و همدلی تمام نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی در حال تحریف است، اظهار داشت: خبرگزاری‌های دنیا هیچ حرفی از این رزمایش و کمک مؤمنانه مردم را مطرح نکردند اما مسائل حاشیه‌ای دیگر را خیلی پرسروصدا می‌گویند درحالی‌که این رزمایش اتحاد و سواد اجتماعی را بالا برد.

گفتنی است این رزمایش در سه مرحله برگزار و مرحله اول آن هم‌زمان با عید سعید غدیر خواهد بود.

شایان‌ذکر است دبیرخانه دائمی قرارگاه مواسات و همدلی استان با مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز تشکیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha