پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از هیئات مذهبی و مردم درخواست کرد به پویش «نذر سلامت» بپیوندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، دکتر سیدعلیرضا مروجی، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به راه اندازی پویش «نذر سلامت»، اظهار داشت: مردم دارالمومنین منطقه کاشان همه ساله مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را باشور و شعور حسینی برگزار می کنند، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، با پیروی از سخنان مقام معظم رهبری، قهرمانان و مدافعان سلامت را در این راستا یاری نمایند.

وی، رعایت پروتکل های بهداشتی، نذر ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای اقشار مردم، اختصاص بخشی از نذورات محرم به ارتقاء سلامت مردم و تقبل هزینه درمان بیماران بی بضاعت را از اهداف این پویش برشمرد.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام محرم، گفت: هیئات مذهبی و مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا به شرایط ویژه محرم امسال توجه کنند.

دکتر مروجی در پایان، با تاکید بر تعامل و مشارکت هیئات مذهبی، خیرین و اقشار مختلف جامعه با حوزه سلامت، اظهار کرد:  استراتژی خادمان حوزه سلامت، حفظ سلامت عزاداران اباعبدالله الحسین(ع)،  برای زنده نگهداشتن عزاداری آن حضرت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha