جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگاه غدیر شناسی

حوزه/ «کارگاه غدیر شناسی» از سوی کانون جمعیت بانوان فرهیخته هویزه با هدف تجهیز بانوان فرهیخته به سلاح علم و تقوا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کارگاه غدیر شناسی، به همت کانون جمعیت بانوان فرهیخته اداره تبلیغات اسلامی هویزه ویژه بانوان این شهرستان برگزار شد.

در این کارگاه، حجت‌الاسلام برهانی، با تأکید بر لزوم فعال‌سازی فرهنگی قشر بانوان، اظهارداشت: ما به دو نوع سرباز جهت دفاع از ولایت اهل‌بیت(ع) نیاز داریم. نوع اول که وظیفه دفاع از حدود جغرافی کشور را دارد و نوع دوم نیز وظیفه دفاع از مرزهای فکری و عقیدتی مردم را عهده‌دار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، با اشاره بر لزوم تجهیز بانوان فرهیخته به سلاح علم و تقوا عنوان کرد: دفاع از ولایت، مرد و زن نمی‌شناسد و مؤمنان حقیقی مکلّف به دفاع از آرمانه‌ای مکتب اهل‌بیت(ع) می‌باشند.

حجت‌الاسلام برهانی، هدف از تشکیل این کارگاه را تقویت بنیه علمی و اعتقادی فعالین فرهنگی و مذهبی دانست و اظهارداشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه همواره حامی برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی شهرستان بوده و خود را در خط مقدم تربیت نیروهای انقلابی و دفاع از ولایت و جبهه حق می‌داند.

همچنین در ادامه جلسه، سرکار خانم سواعدی، کارشناس مسائل فرهنگی به شرح اهمیت غدیر در آیات و روایات و روش‌های تبلیغ غدیر توسط بانوان خانه‌دار پرداخت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha