پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمد البلداوی عضو فراکسیون صادقون

حوزه/ محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق با بیان اینکه انفجار وحشتناک بیروت، یک حادثه طبیعی نیست و دستی در پشت آن قرار دارد، گفت: بعید نیست که رژیم صهیونیستی در پشت پرده آن باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق با بیان اینکه انفجار وحشتناک بیروت، یک حادثه طبیعی نیست و دستی در پشت آن قرار دارد، گفت: بعید نیست که رژیم صهیونیستی در پشت پرده آن باشد.

وی افزود: پیشتر رژیم صهیونیستی راکتورهای هسته ای و انبارهای حشد الشعبی عراق را در سال گذشته بمباران کرده بود.

البلداوی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص انفجار انبار های سلاح در بندر بیروت وقت زیادی خواهد گرفت و نشانه هایی بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در این انفجار وجود دارد.

عضو فراکسیون صادقون ادامه داد: با توجه به اینکه رژیم اسرائیل اقدامات مشابه حادثه دیروز -در سطح آن یا کمتر - داشته است که از جمله آنها بمباران راکتور های هسته ای عراق و بمباران انبار های حشد الشعبی است، می توان به آسانی انگشت اتهام را به سوی این رژیم گرفت. همچنین رژیم اسرائیل اقدام به ترور دانشمندان و اساتید متخصص در زمینه هسته ای کرده است.

شایان ذکر است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انفجار بیروت اعلام کرده بود که دو انفجار قدرتمندی که بیروت پایتخت لبنان را لرزاند، به نظر می رسد یک تجاوز وحشتناکی است.

وی اشاره کرده بود که کارشناسان نظامی به او اطلاع دادند که انفجار مربوط به یک بمب بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha