جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جهیزیه

سرهنگ زارع کمالی معاون فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد از توزیع ۴هزار جهیزیه بین زوج های نیازمند استان در کنگره ۴هزار شهید یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی، دقایقی پیش در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه استان یزد با بیان اینکه طی سه مرحله برگزار خواهد شد، گفت: امروز مرحله اول در دهه امامت و ولایت،مرحله دوم در دهه اول محرم و مرحله سوم در دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

معاون فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: با کمک خیرین و مسئولان استان بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی تهیه و در حال توزیع بین نیازمند استان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰هزار پرس غذای گرم آماده و بین خانواده های نیازمندان توزیع می شود افزود: بیش از هزار بسته آموزشی و لوازم التحریر جهت ارائه و هدیه به دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع می شود.

زارع کمالی با بیان اینکه امروز در خدمت ۲۱نفر از سربازان هستیم که در این ایام ازدواج کرده اند، افزود: برای ترویج ازدواج آسان و به دور از تجملات این عزیزان زندگی خود را آغاز خواهند کرد.

معاون فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد به برگزاری کنگره ۴هزار شهید استان یزد در اسفندماه امسال برگزار می شود خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های خوب این کنگره که با هدف خدمات رسانی و محرومیت زدایی اجرایی خواهد شد، تهیه و توزیع ۴هزار جهیزیه ایرانی بین ۴هزار زوج نیازمند خواهد بود که ۲۰ سری آن امروز به زوجین اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha