پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود پارچه باف

حوزه/ مدیر موکب حضرت معصومه (س) بابیان این‌که نیازمند یک بسیج عمومی در استان برای تأمین ماسک هستیم، گفت: باید درزمینهٔ تأمین ماسک و مواد ضدعفونی هیئات اقدام سریع و خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمود پارچه‌باف در جلسه شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: مردم ولایتمدار قم همواره در طی ماه‌های اخیر به توصیه‌ها و مواردی که از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ می‌شود، توجه داشته و اجرایی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در روز عرفه نیز که اعلام شد مراسم برگزار نشود مردم قم به‌صورت کامل از این دستور تبعیت کردند و قطعاً در ایام عزاداری ماه محرم نیز به این شکل خواهد بود.

پارچه‌باف افزود: باید یک بسیج عمومی در استان برای تأمین ماسک صورت بگیرد تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم.

وی ادامه داد: علاوه بر این تأمین مواد ضدعفونی نیز برای هیئات لازم است که در این زمینه نیز باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیر موکب حضرت معصومه (س) ابراز داشت: به‌هرحال رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درنتیجه حفظ صددرصدی سلامت مردم باید به‌عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: همه به فرموده رهبر انقلاب باید منتظر دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا باشیم تا نحوه برگزاری مراسم‌ها به‌صورت کامل مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha