جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره ستارگان

حوزه/ حجت‌الاسلام عرب، از برگزاری جشنواره تابستانی ۴ هزار نفری «ستارگان» در سطح استان خوزستان خبرداد و گفت: این جشنواره به‌صورت آنلاین و در قالب برنامه آی‌گپ طراحی شده و در طول مدت برگزاری جشنواره، محتوای ناب و برگزیده در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری جشنواره تابستانی «ستارگان» در سطح استان خوزستان خبرداد و اظهارداشت: هم‌زمان با فرصت اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان، جشنواره بزرگ ستارگان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره که به‌صورت آنلاین و در قالب برنامه آی‌گپ طراحی شده محتوای ناب در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی، با اشاره به مجازی بودن این دوره خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با نصب برنامه آی‌گپ، از قسمت آی‌لند، آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب نموده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

حجت‌الاسلام عرب، با اشاره به امتیازات این جشنواره، تأکید کرد: از نکات جالب توجه جشنواره ستارگان امکان حضور و همراهی والدین با فرزندان خویش است که می‌توانند مراحل مختلف این مسابقه را در کنار فرزندان خود طی نمایند.

وی گفت: در این مسابقه محتوای آموزشی، مهارتی، تربیتی، اعتقادی و درسی در قالب‌های متنوع و جذاب در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی خوزستان، با انتقاد از برخی سبک‌های غلط آموزشی گفت: در بسیاری از شهرها، فعالیت‌های آموزشی و تربیتی بیشتر به ایام سال تحصیلی محدود می‌شود، درحالی‌که استفاده از اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اهمیت دوچندان دارد.

وی ادامه داد: مسئولین جشنواره ستارگان نیز با هدف استفاده بهینه از فرصت تابستان، درصدد ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای دانش‌آموزان مستعد هستند.

حجت‌الاسلام عرب افزود: با توجه به لزوم سلامت جسمانی دانش‌آموزان و نیز شیوع بیماری کرونا، این مسابقه به‌صورت صد در صد مجازی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل علمی و درسی دانش‌آموزان در جشنواره ستارگان لحاظ شده است، گفت: در این جشنواره، علاوه بر توجه به مباحث تربیتی، بر مسائل آموزشی و درسی نیز تأکید خاص شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی خوزستان، با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان دو نوع محتوا در نظر گرفته شده است، گفت: نوع اول محتوای آموزشی شامل مهارت‌های فنی، امدادی، هنری و تشکیلاتی و اعتقادی است و نوع دوم محتوای تربیتی و تعاملی است که شامل پویش، چالش‌ها، محتوای انگیزشی، سبک زندگی، مسابقات ذهن برتر، رادیو ستارگان، ستارگان تی‌وی می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آرش IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    3 0
    من هر چی رویه ثبت نام میزنم میگه منتظر باشید بعد از چند ثانیه قطع میشه لطفا رسیدگی کنید
  • ابوالفضل IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    خیلی خوب