سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خبر

حوزه/ فرماندار آران و بیدگل، به نقش آفرینی های خبرنگاران درعرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور جهادی خود، در پیشگیری از کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، اسماعیل بایبوردی، عصر پنج شنبه 16 مرداد، در مراسم تجلیل از خبرنگاران،  در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، با تبریک عید سعید غدیر، به نقش رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه ها بسترساز مشروعیت، اعتماد و ثبات اجتماعی و سیاسی در جامعه باشند.

وی با بیان اینکه دانستن حق مردم است، پیشرفت کشور در عرصه های مختلف را مدیون تلاش های خبرنگاران متعهد و دلسوز دانست و ادامه داد: تبدیل شدن شهرستان آران وبیدگل به رتبه بالای گردشگری کویر، ممتاز بودن در عرصه ایثار و شهادت و قطب فرش ماشینی کشور مرهون خدمات اصحاب رسانه است.

فرماندار آران و بیدگل، به نقش آفرینی های خبرنگاران درعرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور جهادی خود، در پیشگیری از کرونا خوش درخشیدند.

 پس ارائه گزارش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار آران و بیدگل، خبرنگاران به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان این مراسم، از سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه و دیگر خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha