چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سلیمانی

حوزه/ امام جمعه آران وبیدگل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به‌ویژه شهید صارمی، تصریح کرد: در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می‌کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی جوینانی امام جمعه آران و بیدگل در پیامی به مناسبت تبریک روز خبرنگار آورده است: هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی میداریم‌ و به روح مطهر آن شهید بزرگوار درود می فرستیم.

طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.  

خبرنگاران رسالت خطیر آگاه سازی و تنویر افکار عمومی و جلب مشارکتهای مردمی را برای حصول اهداف اجتماعی برعهده دارند،خبرنگاران به راستی تجسم امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می‌کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد.

روایت تلاش ایثارگرانه و خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت در این روزهای پرخطر، رسالتی عظیم است که به دستان هنرمند، چشمان بیدار و قلم‌های شورآفرین خبرنگاران و اصحاب رسانه جامه عمل می‌پوشاند و این ایثارها و ازخودگذشتگی‌ها را در دفتر تاریخ این مرز پرگهر ثبت می‌کند.

این روز، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود برگ زرینی را در اوراق تاریخ ایران اسلامی ثبت نمودند .

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به‌ویژه شهید صارمی که 17 مرداد به مناسبت شهادت ایشان به نام خبرنگار نام‌گذاری شده است، این روز فرخنده را به فعالان عرصه خبر در ایران اسلامی بویژه شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل  تبریک عرض نموده و صمیمانه از زحمات تمامی اصحاب رسانه مکتوب  و فصای مجازی که پرچم امیدآفرینی را در این روزهای حساس تاریخ کشور افراشته نگاه داشته‌اند، قدردانی نموده و رجاء واثق دارم با عنایات پروردگار متعال و در سایه تلاش مضاعف این قشر پرتلاش میتوان دورنمای روشنی برای میهن عزیزمان بویژه خطه کویری و شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل ترسیم و فردایی بهتر برای آینده کشور رقم بزنیم . ان شاءالله

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha