پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خبرنگار

حوزه / رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، نقد منصفانه و اصلاح گری را از رسالت های مهم خبرنگاران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سعید ضابطی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، عصر پنج شنبه ۱۶ مرداد، در مراسم تجلیل از خبرنگاران،  در سالن جلسات فرمانداری، با تبریک عید سعید غدیر، به نقش رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بی‌بدیلی در روشنگری افکار عمومی دارند.

وی، انعکاس اخبار درست و صحیح را  از مهمترین وظایف خبرنگاران عنوان کرد و افزود: تولید اخبار صحیح، حضور در رویدادهای مهم، حرکت در چارچوب قانون، نقد اصلاحی و منصفانه از وظیفه‌های اصلی خبرنگاران است.

 وی  به افزایش تعداد رسانه های مکتوب  و اینترنتی در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی همکاری لازم را برای استقرار نمایندگی خبرگزاری های کشوری و روزنامه های سراسری در این شهرستان انجام می دهد.

  شهردار آران و بیدگل  نیز در این مراسم اظهار داشت: بدون خبرنگاران لحظه‌ها ماندگار و حفظ نمی‌شود که این مهم نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه را نشان می‌دهد.

احسان کوزه‌گر افزود: عملکرد مسئولان بدون قلم و دوربین اصحاب رسانه تثبیت نمی‌شود و در این شهرستان هم اصحاب رسانه نقش پررنگی در اطلاع‌رسانی عملکرد مدیران دارند و انتقادهای سازنده‌ای مطرح می‌کنند.

وی در پایان اظهار  کرد: صداقت و استقلال از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار است که همواره در رفتار و عملکرد اصحاب رسانه نمایان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha