پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
1.jpg

حوزه/ به مناسبت عیدالله اکبر عید سعید غدیر خم، بیش از ۱۰۰۰ پرس غذا توسط مدرسه علمیه امام خمینی(ره) طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

خانم افتخار اصغری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، از اجرای رزمایش مومنانه توسط طلاب و اساتید این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت عیدالله اکبر عید سعید غدیر خم، بیش از ۱۰۰۰ پرس غذا توسط مدرسه علمیه امام خمینی(ره) طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی به دیگر فعالیت های این مدرسه علمیه در روز عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: طلاب و اساتید جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در روز غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به راه اندازی دو ایستگاه صلواتی و توزیع پک های فرهنگی عیدانه و شاخه گل به شهروندان و اهالی محل کردند.

اصغری، اجرای رزمایش مومنانه و مواسات را از دیگر فعالیت های این مدرسه علمیه در روز عید غدیر برشمرد و ابراز داشت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان از دیگر اقداماتی بود که به همت مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و خیران در عید غدیر انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) گفت: برگزاری مسابقه غدیر پژوهی، مراسم پرده خوانی، برگزاری جشن غدیر به صورت مجازی، راه اندازی دو پویش «غدیر پیامی برای تمام نسل ها» و «مبلغ غدیری ام» از جمله برنامه هایی بود که از سوی این مدرسه علمیه در دهه ولایت و امامت برگزار گردید.

اصغری در پایان مقابله با ویروس منحوس کرونا را یک وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم برای مقابله با این ویروس منحوس علاوه بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه اقدام به دوخت ماسک توسط طلاب این مدرسه علمیه و توزیع آن ها بین مردم کرده است. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha