چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ عمامه گذاری طلاب مدرسه آیت الله بحجت(ره) در روز عید غدیر توسط آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) ‌گفت: در این مدرسه، هیئت اندیشه ورزی فعال شده که به مدد اعضای آن، برنامه های خوبی در جهت تعلیم و تهذیب طلاب پایه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام نصرت الله عباسی ، در حاشیه مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب این مدرسه، در روز عید غدیر ۹۹ و در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: این مدرسه از سال ۹۲ شروع به فعالیت نموده و با جذب دانش آموزان فارغ التحصیل در مقطع دیپلم، به تعلیم و تربیت آن ها می پردازد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهجت قم، گفت: مدرسه آیت الله بهجت (ره) در سال تحصیلی قبل، اوّلین و در امسال، دوّمین گروه فارغ التحصیلان خود در مقطع تحصیلی سطح یک را داشته است.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به رویکرد اصلی این مدرسه بیان داشت: این مدرسه تربیت محور بوده و در آیتم های مختلفی توانسته عملکرد مثبت و رتبه های بالایی را در بین مدارس علمیه سراسر کشور  احراز نماید و نیز رتبه های بالا در زمینه های علمی و پژوهشی را هم در کارنامه ی این مدرسه علمیه می توان دید.

وی افزود: در این مدرسه، هیئت اندیشه ورزی فعال شده که به مدد اعضای آن، برنامه های خوبی در جهت تعلیم و تهذیب طلاب پایه ریزی شده است. از طریق همین هیئت اندیشه ورز، بعد از هر برنامه هم به بررسی کارکرد و مزایا و معایب آن پرداخته می شود تا به مرور شاهد رشد علمی و معنوی طلاب این مدرسه باشیم.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهجت اظهار داشت: در طول هشت سال فعالیت این مدرسه، همگرایی خوبی بین معاونین و نیز بین طلاب این مدرسه برقرار، و بر همین اساس حرکت های اجتماعی همچون اردوهای جهادی با مدیریت خود طلاب اجراء شده است.

وی در مورد برگزاری آیین عمامه گذاری طلاب این مدرسه در این روز گفت: مراسم عمامه گذاری دانش آموخته های این مدرسه را از خیلی وقت پیش پیگیر بوده ایم، اما به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاد و بالاخره در این روز مبارک، با رعایت تمام ضوابط  بهداشتی اعمّ از زدن ماسک، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و تست دمای بدن مهمانان در بدو ورود به مدرسه، و نیز با حضور مدیر  حوزه های علمیه کشور،  توانستیم آن را برگزار کنیم.

حجت الاسلام عباسی، در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله این آیین در سال های آتی هم برای حداقل ۱۵ نفر از طلاب خروجی این مدرسه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha