پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ضرب و شتم وحشیانه پیرمرد مسلمان در راجستان به خاطر شعار ندادن

حوزه/ یک راننده مسلمان اتوریشکا در راجستان هند که حاضر نشد شعار «زنده باد خدای رام» و «زنده باد مودی» سر بدهد مورد حمله وحشیانه دو هندوی افراطی قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از newindianexpress، یک راننده مسلمان اتوریشکا (تاکسی سه چرخه های مخصوص در هند) در راجستان هندوستان که حاضر نشد شعارهای هندوها را سر دهد، مورد حمله هندوهای افراطی قرار گرفت.

غفار احمد یک راننده اتوریشکا و مسلمان ۵۲ ساله با جمعی از هندوهای افراطی روبرو شده، به گفته قربانی این حادثه تکان دهنده در اویل صبح زمانی اتفاق افتاد که وی در حال بازگشست از ایستگاه راه آهن بود. دو مرد وی را متوقف کرده و گفته‌اند که باید شعار «زنده باد خدای رام» و «زنده باد مودی» سر بدهد. وی حاضر نشد این کار را انجام دهد و مهاجمان او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و دندان‌هایشان را خرد کرده و گفته‌اند که به پاکستان برگردد.

غفار می‌گوید: وقتی دو مسافر را در ایستگاه راه آهن گذاشتم و برمی‌گشتم در نزدیکی جگمالپورا،  دو  مهاجم جلوی من را گرفتند و از من تنباکو خواستند. من به آن‌ها تنباکو دادم و آن‌ها گفتند نه و از من خواستند شعار بدهم. وقتی امتناع کردم به من سیلی زدند. من ماشینم را برداشتم و خواستم دور شوم که آن‌ها دوباره جلوی من را گرفتند و به شکل بدی مرا کتک زدند. ۲-۳ دندانم را از دست دادم. با چوب به من حمله ور شدند و آسیب دیدگی جدی روی چشم چپ، گونه و سر من وارد شد. آن‌ها فریاد زدند که وقتی مرا به پاکستان بفرستند خیال‌شان راحت می‌شود. من بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم خودم را به خانه رساندم.

به گفته غفار آن‌ها همچنین ۷۰۰ روپیه را به همراه ساعت مچی از او ربوده‌اند.

 ضرب و شتم وحشیانه پیرمرد مسلمان به دست این دو هندوی افراطی، موجی از خشم در شبکه‌های مجازی برانگیخته و پلیس اعلام کرد که دو متهم را بازدداشت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha