سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
1.jpg

حوزه/ با ادامه شیوع بیماری کرونا گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه المهدی(عج) خواهران اندیشه تهران در خدمتی دیگر اقدام به تهیه شربت سکنجبین برای توزیع در بیمارستان‌ها کردند.

خانم زهرا طالبی مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) خواهران اندیشه تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: با ادامه شیوع بیماری کرونا گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه المهدی(عج) خواهران تهران در خدمتی دیگر برای تامین سلامت جامعه اقدام به تهیه شربت سکنجبین برای توزیع در بیمارستان‌ها کردند.

وی با اشاره به حضور طلاب جهادی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در همین راستا جمعی از خیرین، طلاب و اساتید مدرسه علمیه المهدی(عج) خواهران تهران تصمیم گرفتند برای همیاری بیماران کرونایی و کمک به تقویت سیستم ایمنی آنان نسبت به تهیه و توزیع شربت سکنجبین اقدام کنند.

وی ابراز داشت: مواد اولیه شربت سکنجبین توسط خیرین تهیه شده و در اختیار طلاب خواهر قرار گرفت و آن ها نیز در چندین نوبت و در مجموع ۷۷۰۷ بطری شربت را آماده کردند.

خانم طالبی در پایان با بیان اینکه این خدمت همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بعد از آماده سازی، بطری های شربت سکنجبین در بسته بندی های مختلف جهت بهره مندی بیماران کرونایی به بیمارستان های امام سجاد(ع) و حضرت بقیه الله(عج) تهران ارسال گردید. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha