پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کنگره

حوزه/ از سوی کارگروه علمی- پژوهشی کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم، فراخوان مقاله با محوریت «الگو سازی و گفتمان سازی زن و خانواده تراز اسلامی» در ۶ محور کلی و بیش از ۴۰ موضوع اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین کنگره ملی شهدای استان قم آبان ماه سال جاری در استان قم برگزار می شود که کارگروه علمی پژوهشی کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم در راستای برگزاری این کنگره، فراخوان مقاله با محوریت «الگو سازی و گفتمان سازی زن و خانواده تراز اسلامی» را اعلام کرد.

بنابر این گزارش، این همایش با محوریت بزرگداشت مقام فاخر بانوان شهیده استان قم برگزار می‌شود و در ۶ محور «مبانی، اصول، اهداف و کارکردهای ایثار و مقاومت»، «بانوان و فرهنگ ایثار»، «بانوان و انقلاب اسلامی»، «بانوان و گفتمان سازی الگوی تربیتی و مدیریت راهبردی انقلابی»، «سبک زندگی و خانواده تراز اسلامی» و «ایثار، مقاومت، جهاد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» فراخوان شده است.

گفتنی است مهلت ارسال مقاله تا ۳۰ مهر ۱۳۹۹ است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کارگروه علمی پژوهشی واقع در جامعه الزهرا علیهاالسلام، ساختمان شهید بهشتی، دفتر بسیج و یا از طریق شناسه mf_tabesh@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha