سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام محمد ملک زاده

حوزه/ عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، شکست خط تحریف زمینه ناکامی خط تحریم را فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: در وضعیت کنونی، نخبگان علمی، فکری، مذهبی و فرهنگی وظیفه دارند که مردم را با ابعاد مختلف خط تحریف دشمن آشنا کنند، چرا که اگر خط تحریف شکست بخورد، خط تحریم نیز شکست خواهد خورد.

وی افزود: دشمن و ایادی آن به دنبال تحریف واقعیت های جامعه ما هستند، چرا که در سایه تحریف حقائق می تواند طرح و برنامه های خود را به پیش ببرد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین با اشاره به این که حامیان و دنبال کنندگان خط تحریف، در شرایط کنونی می خواهند دوباره طرح مذاکره با آمریکا در صورت شکست ترامپ در انتخابات آتی را مطرح کنند، گفت: با تحریف وقایع می خواهند در نزد افکار عمومی این گونه القا کنند که مشکلات کشور ما در سایه مذاکره حل می شود و حال آن که تجربه برجام نشان داد که دشمن در وعده های خود به هیچ وجه صادق نیست و به خصوص آمریکایی ها به شدت عهدشکن و حقه باز هستند.

وی تأکید کرد: آن چه مسلم است این که مادامی که تحریف شکست نخورد و مع الاسف برخی از نخبگان داخلی و نیز بعضی از سیاستمداران و یا افراد معروف به سلبریتی که به طور مدام این مساله را در فضای مجازی و رسانه ها مطرح می کنند که ما باید برای رفع مشکلات اقتصادی کشور با آمریکا مذاکره کنیم، دست از این اقدامات و حرف های خود برندارند، تحریم ها نیز شکست نخواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین ملک زاده بیان داشت: حقیقت آن است که اگر ما در برابر آمریکا و دیگر کشورهای استکباری دنیا کوتاه بیاییم، آن ها گستاخ تر شده و نه تنها امتیازی به ما نمی دهند بلکه فشار مضاعف تری را وارد می کنند، کما این که تجربه بیش از چهل سال اخیر مؤید همین مساله است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha