چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 سارقان هدایا و دوچرخه‌های کودکان مسلمان را در پرستون ربودند

حوزه/ به گفته صاحب مرکز اسلامی پرستون انگلیس سارقان با شکستن شیشه‌ها به داخل ساختمان وارد شده و اقلامی از جمله دوچرخه‌های کودکان و هدایایی متعلق به کودکان محلی را دزدیده‌اند.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  lancs، سارقان هدایا و دوچرخه‌های کودکان را از مرکز اسلامی پرستون در لانکشایر بریتانیا به سرقت بردند.

صاحب مرکز معارف اسلامی در پرستون گفته است که سارقان با شکستن شیشه‌ها به داخل ساختمان وارد شده و اقلامی از جمله دوچرخه‌های کودکان و هدایایی متعلق به کودکان محلی را دزدیده‌اند که باعث دلسردی آن‌ها شده است.

فیلم های دوربین مداربسته از مرکز آموزش اسلامی دارالارقام  نشان می‌دهند که مرد جوانی ساعت ۱۰:۲۰ صبح روز شنبه (هشتم آگوست) پس از شکستن چندین پنجره به داخل وارد شده و دست به سرقت زده است. وی پس از مدتی درب جلویی را باز کرده و با یکی از دوچرخه‌ها گریخته و با همدست خود برمی‌گردد.

این دو متهم کالاهایی را از مرکز از جمله دو دوچرخه به ارزش ۳۲۰ یورو متعلق به فرزندان صاحب مرکز، یک سیستم بلندگوهای جدید، یک لپ تاپ و هدایایی را که قرار بوده به کودکان در جامعه محلی اهداء شود با خودشان برده‌اند.

 محمد جاوید صاحب مرکز ضمن بیان اینکه هدایا صدها یورو ارزش داشته‌اند افزود که قلبش از این سرقت شکسته است.

وی افزود: ما روزها و شب‌ها خستگی‌ناپذیر تلاش کردیم تا ساختمان را بهتر کنیم و ناگهان این اتفاق می‌افتد.  ما انتظار داریم که مردم به ما کمک کنند تا بتوانیم مرکز را به گونه‌ای اداره کنیم که به نفع همه از جمله جامعه باشد.

جاوید گفت: ما برای کودکان در همه سنین کلاس برگزار می‌کنیم، مکانی برای مراقبت از کودکان تشکیل داده‌ایم و این نتیجه زحمات ماست.

امام جماعت مسجد افزود که  سه مرتبه با پلیس تماس گرفته و آن‌ها پس از ۱ ساعت معطلی از راه رسیده‌اند و حتی با وجود اینکه ما مظنونی را شناسایی کرده بودیم، تاخیر زیاد پلیس باعث شد که وی از صحنه جرم بگریزد.

 وی گفت: من به آن‌ها گفتم این مرد در پارکینگ پنهان شده و ممکن است چاقو یا اسلحه دیگری داشته باشد اما آن‌ها گفتند که این یک وضعیت اضطراری نیست و زحمتی به خودشان ندادند تا زود به محل بیایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha