شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرحله چهارم رزمایش «مواسات و همدل

حوزه/در دهه ولایت و امامت تعداد ۲ هزار بسته پروتئینی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم با همت قرارگاه امام رضا (ع)، ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین ابرکوهی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در رزمایش‌های همدلی و احسان در سطح کشور با تشویق و حمایت از گروه‌های جهادی در ایجاد موج مهربانی برای رفع محرومیت از چهره شهرها و روستاهای کشور نقش بسزایی دارد.

در همین راستا با همکاری قرارگاه امام رضا (ع)، ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین ابرکوهی، تعداد ۲ هزار بسته پروتئینی شامل هزار و ۴۰۰ بسته مرغ به ارزش هر بسته ۷۰ هزار تومان و ۶۰۰ بسته گوشت هر بسته به ارزش ۸۰ هزار تومان، بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 در طرح اطعام علوی نیز که به همت نهادهای فوق انجام شد، تعداد ۲۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان طبخ و توزیع شد.

حسن دهشیری، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد عصر امروز در حاشیه مراسم آغاز توزیع بسته‌های پروتئینی در ابرکوه با اشاره به ظرفیت‌های موجود و حمایت خوب امام‌جمعه و فرماندار و سایر دستگاه‌های حاکمیتی از حرکت‌های جهادی خاطرنشان کرد: قطعاً برنامه‌های آینده به سمت ایجاد هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود طراحی خواهد شد.

برپایه این گزارش، در شهرستان ابرکوه قرارگاه فرهنگی اجتماعی امام رضا (ع) با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی، هیئت های مذهبی، تعدادی از مراکز نیکوکاری و نیروی مقاومت بسیج ابرکوه تا کنون در سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه، بسته‌های معیشتی را برای نیازمندان آماده و در اختیار آنان قرار دادند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha